Publicat de: Agolan | iulie 1, 2009

Cica … spune da …

O melodie „culeasa”. Multi o stiti deja, dar merita sa o postez si eu ca sa fim siguri ca se simte bine toata lumea!

Mentionez cu mana pe inima ca nu avem nici o legatura cu oamenii din poze si nici cu autorul/interpretul melodiei!

Si in caz ca vreti sa faceti sesiune de karaoke … avem si versurile:

Pentru cine vreti voi… 🙂

Dar am puchea la mine ca ma cheama Bila

Ca pot face banii pentru heroina

Cu Udi si Ghipsez pe contrabanda

Sa mai fur un lant sau macar o geaaanta

Ma rog in fiecare seara

Sa mai fur cate-o bratara

Da ne rugam in anturaj, sa nu intram in sevraaaj

Dar ma alearga garda, mare disperare

Si cand ma gaseste in pula ma doare

Ma alearga garda pentru un rateu

Intai trag un lant ca imi este raaau

Imi iau taxiul si ma duc in vale

Sa-mi iau o bila ca vena ma doare

Dar ce pacat ca nu e doar a meaa

O-mpart cu gasca meaaa

Prima oara la tigaraaa

Te ia doar cu ametealaaa

Si cand incepi la siringaa

Din soare-ncepe sa ningaaa

Prima oara la tigaraaa

Te ia doar cu ametealaaa

Si cand incepi la siringaa

Din soare-ncepe sa ningaaa

Solo … si cele mai frumoase cuvinte pentru toti care stiu viata de hot …

Eu sunt mare ciorditoor …

De mobile Ericssooon …

Daca-ti dau un Alcatel, ia sa vad cum fugi cu eeel

Solo, solo, iar pentru cine vreti voi … 

Dar am puchea la mine ca ma cheama Bila

Ca pot face banii pentru heroina

Cu Udi si Ghipsez pe contrabanda

Sa mai fur un lant sau macar o geaaanta

Ma rog in fiecare seara

Sa mai fur cate-o bratara

Da ne rugam in anturaj, sa nu intram in sevraaaj

Dar ma alearga garda, mare disperare

Si cand ma gaseste in pula ma doare

Ma alearga garda pentru un rateu

Intai trag un lant ca imi este raaau

Prima oara la tigaraaa

Te ia doar cu ametealaaa

Si cand incepi la siringaa

Din soare-ncepe sa ningaaaaaaaa (cu mai multi de „aaa” da?)”

Deci:

1. V-ati distrat.

2. Ati ras.

3. Considerati ca am postat la caterinca si … considerati BINE.

4. Ati facut karaoke la betie pe asta dar nu veti recunoaste niciodata pentru ca pe blogul asta nu intra cocalari manelisti din greseala nu?

5. Trebuia sa scriu si punctul 5. ca sa fie in plus, astfel incat sa evidentiez faptul ca multi nu au inteles punctul 4. si nu citesc, teoretic vorbind, ce vrea sa exprime acest blog.

 

 

 

6. Nu va mai asteptati sa-l scriu si pe 6. ca sa va spun ca o iarba mai merge din cand in cand, dar seringa sau altceva NICIODATA!

7. Deja ati vazut si punctul asta, deci imi voi exprima nemultumirea fata de cifra 6: nu-mi place cifra 6 si de asta trebuie sa existe 7!


Răspunsuri

  1. Coca

  2. @gioistic La 06:34, ora la care ai scris tu comentariul asta, ma mir cum de ai nimerit cu degetele sa scrii macar atat 🙂 Asta probabil pentru ca erai obosit atunci si te-ai culcat, iar dovada sta faptul ca acum este 08:35 si bineinteles, nu raspuzi nici la sms, nici la telefon 🙂 Ca deobicei … 🙂

  3. rahat manele

  4. cum fac sa ascult si eu melodia asta. ca pe pe youtube nu mai exista. sal


Lasă un comentariu

Categorii