Publicat de: Agolan | iulie 12, 2009

Ce se intampla cu clima?

Am să fiu scurt.

Ce pula mea se întâmplă cu clima din Romania?

Nu ştiu ce pula mea se întâmplă în oraşele voastre, dar la mine în Galaţi treaba stă cam aşa …

… în ultimile două săptămâni plouă aproape zilnic … da … nu plouă să se descarce tot … câte 2 – 3 reprize de ploaie a câte 15 … maxim 30 de minute repriza …

În seara asta plouă mai mult decât prevede legea! Mă întreb dacă trece de 60 de minute … că pula mea … mâine am grătar de făcut cu baieţii la lacul partidului!

Plus de asta … ma şi făcut varză ploaia asta în drumul de la bar spre casă! Cred că ma barfit personajul Kimi din serial! Futu-l în gât şi pe el şi pe Mustaţă 🙂 Apropos … Mustaţă (cel din serial, adică personajul fictiv 🙂 ) astăzi era îmbrăcat ca un moş gay care joacă table în parc! 🙂


Răspunsuri

  1. Tot o p*** si la noi – http://andrian.ro/de-toate/vreme-de-rahat

  2. Da mustata chiar era un mosalau care joaca table si fumeaza plugarul! :)))

    • adica semana cu un mos 🙂

  3. Bai tu esti prost la cap/? in Bucale e soare ,frumos dar la voi ploua pentru ca sunte-ti prea prosti si facuti gramada.

  4. Ce urat vorbesti .


Lasă un comentariu

Categorii