Publicat de: Agolan | iulie 14, 2009

Teste amuzante …

Mai jos se află o serie de teste amuzante pe care le-am găsit pe internet.
Nici nu durează mult să le faci şi nici nu sunt enervante!

Mai jos aveţi rezultatele mele la testele respective. Da-ţi click pe rezultat ca să mergeţi direct pe pagina cu pricina … unde veţi da şi voi testele!

Aştept comentarii de la voi cu rezultatele voastre. Sincere.

Testul numărul 1: Dacă te-ar muşca un zombie, de cât timp crezi că e nevoie ca să fii infectat?
The Zombie Bite Calculator

Created by The Oatmeal

Testul numărul 2: Câţi viermi (limbrici, tenii sau oxiori) ar putea trăi în stomacul vostru? (mă întreb ce rezultat ar obţine Căposu la acest chestionar 🙂 )
How many tapeworms could live in your stomach?

Created by The Oatmeal

Testul numărul 3: Câţi babuini crezi că ai bate dacă ai fi înarmat cu un vibrator gigant de cauciuc?
How many baboons could you take in a fight? (armed only with a giant dildo)

Created by The Oatmeal

Testul numărul 4: Cât crezi că ai supraveţui dacă loveşti un urs în coaie?
How long could you survive after punching a bear in the balls?

Created by The Oatmeal

Eu am pus aici rezultatele de la primele teste şi mă aştept să le declaraţi şi voi la fel! Altfel … NU sunt relevante! 🙂


Răspunsuri

  1. You’d last 1 hour and 14 minutes before becoming infected!

  2. da la fel 🙂 , nici tu nu esti diabetic , esti atletic bineinteles , esti fumator , nu esti anemic:D si altele


  3. Created by The Oatmeal

  4. Da după ce aţi lovit ursul în coaie cât aţi rezistat? 🙂

  5. 60 minute
    a tapeworm couple
    19 :))
    23 de secunde
    praf si pulbere

  6. You could survive for 14 SECONDS after kicking a bear in the balls.

    • Prelungitorul rezista 14 sec la urs 🙂 nasolo
      Am dat comm de la gioistic de acasa :)si nu am mai schimbat numele …


  7. Zombie infection – 1 hour 8 minutes

    Kick bear in the balls – 35 seconds


  8. Created by The Oatmeal

  9. 60 minute ca sa fiu infectata de zombie:))

  10. one lonely tapeworm…:))

  11. :|:))

    1.You’d last 46 minutes before becoming infected!
    2.Your stomach could support one lonely tapeworm!
    3.You could take 37 baboons in a giant dildo fight!
    4.You could survive for 44 SECONDS after kicking a bear in the balls.

  12. I could survive 58 seconds after kicking a bear in the balls :d

  13. 46 baboons :d


Lasă un comentariu

Categorii